V případě podání reklamace prosíme o adekvátní výběr druhu reklamace a jejího popisu včetně výběru reklamovaného dokladu, abychom mohli reklamaci správně klasifikovat a co nejrychleji vyřídit. Reklamaci vyúčtování lze uplatnit do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování.

Výše uvedené informace potřebujeme, abychom mohli vaši reklamaci vyřešit co nejrychleji.

Pro podání reklamace využijte zákaznický portál Můj ELIMON - sekce Požadavky.

V případě nutnosti doložení potřebných dokladů, fotografií s aktuálním stavem měřidla (elektroměr/plynoměr), předávacího protokolu apod. prosíme použijte e-mailovou komunikaci v sekci Reakce po uložení požadavku Reklamace.

Přidejte se k nám a šetřete díky naší Svěží energii.

Je to snadné. Stačí se nám jen ozvat.

Nechte nám kontakt, zavoláme vám

Nemáte čas to teď řešit? Nevíte, co si připravit? Nic se neděje. Zavoláme vám a předáme si všechny potřebné informace.

Jste zákazníkem ELIMONU?

Děkujeme za odeslání formuláře.

Nezávazná cenová nabídka

Pošlete nám poslední vyúčtování a my vám zašleme nezávaznou nabídku na dodávky energií. Je to skutečně tak snadné.