Chcete na sebe přepsat smlouvu našeho stávajícího zákazníka a zůstat u společnosti ELIMON a.s.? V tomto případě se jedná o přepis smlouvy a nedochází k demontáži elektroměru/plynoměru. K převedení smlouvy může dojít například z důvodu stěhování nebo úmrtí.
Rádi vám se vším pomůžeme. Nejčastěji jsou potřeba tyto dokumenty:
- Kupní nebo nájemní smlouva, popřípadě jiný doklad o vztahu k nemovitosti.
- Předávací protokol se stavem elektroměru/plynoměru.
Níže je sepsaný celý proces krok za krokem, jak přepsat energie na jinou osobu.
- Původní zákazník ukončí stávající smlouvu u ELIMON a.s. vyplněním a zasláním Žádosti o přerušení dodávky a návrh ukončení smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny/plynu
(a) V případě odstěhování stávajícího zákazníka, který již není k zastižení a nemůže vám poskytnout kopii výpovědi, žádáme o vyplnění Čestného prohlášení
(b) V případě úmrtí stávajícího zákazníka společnosti ELIMON a.s. vás žádáme o vyplnění Čestného prohlášení a doložení kopie úmrtního listu
- Předávací protokol vyplní zároveň původní i nový zákazník. Tento protokol slouží při předání daného odběrného místa k potvrzení stavu elektroměru/plynoměru.
- Sepsat on-line smlouvu, kdy v kroku 4 Volba procesu prosím vyberete možnost > Ne, smlouvu má sjednanou jiná osoba (Jedná se o přepis).
- Doložení dokladu o vztahu k nemovitosti (výpis z katastru nemovitostí/kupní smlouva/darovací smlouva/nájemní smlouva, popřípadě jiné doklady o vlastnictví nemovitosti).
- Podepsání a odeslání všech požadovaných dokumentů na e-mailovou adresu info@elimon.cz. Po dokončení procesu změny odběratele obdrží původní zákazník konečné vyúčtování a nový zákazník uvítací dopis s platebním kalendářem záloh.