Stěhujete se do bytu/domu a potřebujete na sebe přepsat smlouvu na energie z původních majitelů? V tomto případě se jedná o přepis smlouvy a nedochází k demontáži elektroměru/plynoměru.
Rádi vám se vším pomůžeme. Nejčastěji jsou potřeba tyto dokumenty:
- Kopie posledního vyúčtování (faktura).
- Kupní nebo nájemní smlouva, popřípadě jiný doklad o vztahu k nemovitosti.
- Plná moc k výpovědi u původního dodavatele energií.
- Předávací protokol se stavem elektroměru/plynoměru.
Níže je sepsaný celý proces krok za krokem, jak přepsat energie na jinou osobu.
- (a) Stávající smlouvu u původního dodavatele energií vypovíme za zákazníka na základě podepsané plné moci.
(b) V případě odstěhování stávajícího zákazníka, který již není k zastižení a nemůže poskytnout novému zákazníkovi kopii výpovědi – žádáme o vyplnění Čestného prohlášení
(c) V případě úmrtí stávajícího zákazníka, kdy chcete smlouvu převést na své jméno – žádáme o vyplnění Čestného prohlášení a doložení kopie úmrtního listu.
- Předávací protokol vyplní zároveň původní i nový zákazník. Tento protokol slouží při převedení daného odběrného místa k potvrzení stavů na elektroměru/plynoměru.
- Sepsat on-line smlouvu, kdy v kroku 4 Volba procesu prosím vyberete možnost > Ne, smlouvu má sjednanou jiná osoba (Jedná se o přepis).
- Doložení dokladu o vztahu k nemovitosti (výpis z katastru nemovitostí/kupní smlouva/darovací smlouva/nájemní smlouva, popřípadě jiné doklady o vlastnictví nemovitosti).
- Podepsání a odeslání všech požadovaných dokumentů na e-mailovou adresu: info@elimon.cz.
- Po dokončení procesu přepisu se změnou dodavatele obdrží původní zákazník konečné vyúčtování a nový zákazník uvítací dopis s platebním kalendářem záloh.