Otázky a odpovědi

1) Jaké výhody můžu využít v zákaznickému portálu Můj ELIMON?

2) Potřebuji vysvětlit produkt Svěží MĚSÍC FIX? Má nějaké výhody, rizika?

3) Potřebuji vysvětlit produkt Svěží SPOT? Má nějaké výhody, rizika?

4) Jak se orientovat ve vyúčtování za energie?

5) Jakým způsobem a k jakému datu jsou hrazeny zálohové platby?

6) Jak mohu změnit výši zálohových plateb?

7) Kolik budu platit při nulové spotřebě?

8) Proč mi navyšujete zálohy na další období?

9) Proč neproběhlo inkaso nedoplatku z mého účtu?

10) Faktura mi ještě nepřišla, a přitom vloni touto dobou jsem ji už měl/a. Jak je to možné?

11) Co znamená odečet spotřeby odhadem?

Přidejte se k nám a šetřete díky naší Svěží energii.

Je to snadné. Stačí se nám jen ozvat.

Nechte nám kontakt, zavoláme vám

Nemáte čas to teď řešit? Nevíte, co si připravit? Nic se neděje. Zavoláme vám a předáme si všechny potřebné informace.

Jste zákazníkem ELIMONU?

Děkujeme za odeslání formuláře.

Nezávazná cenová nabídka

Pošlete nám poslední vyúčtování a my vám zašleme nezávaznou nabídku na dodávky energií. Je to skutečně tak snadné.