Otázky a odpovědi

1) Z medií se dozvídám, že díky vládním opatřením na energiích ušetřím. Proč mi tedy zdražujete (zvedáte zálohy)?

2) Má nová cena elektřiny či plynu je vyšší než zastropovaná. Jak je to možné?

3) Jak dlouho bude cenový strop platit?

4) Proč mi v posledních měsících tak často píšete, zasíláte nové rozpisy záloh?

5) Pro příspěvek na bydlení od vás potřebuji potvrzení o zaplacených nákladech za energie. Jak ho od vás získám?

6) Potřebuji vysvětlit váš produkt Svěží SPOT? Má nějaké výhody, rizika?

7) Jaká bude má cena energií, až skončí cenový strop?

8) Po zrušení zastropování budu mít jaké zálohy?

9) Mám se bát dalšího zdražování energií?

10) Pokud se ceny energií na burze sníží, snížíte ceny také?

11) Chci s vámi ukončit smlouvu a změnit dodavatele, např. po zdražení cen energií.

Přidejte se k nám a šetřete díky naší Svěží energii.

Je to snadné. Stačí se nám jen ozvat.

Nechte nám kontakt, zavoláme vám

Nemáte čas to teď řešit? Nevíte, co si připravit? Nic se neděje. Zavoláme vám a předáme si všechny potřebné informace.

Jste zákazníkem ELIMONU?

Děkujeme za odeslání formuláře.

Nezávazná cenová nabídka

Pošlete nám poslední vyúčtování a my vám zašleme nezávaznou nabídku na dodávky energií. Je to skutečně tak snadné.