Chystáte se stavět a potřebujete stavební proud? Stěhujete se do domu nebo do bytu v novostavbě a na místě není osazen elektroměr/plynoměr? Potřebujete obnovit dodávku elektřiny/plynu na odběrném místě, kde bylo dříve měřidlo demontované?
Rádi vám se vším pomůžeme. Nejčastěji jsou potřeba tyto dokumenty:
- Doklad o vztahu k nemovitosti, například výpis z katastru nemovitostí
- Revizní zpráva/protokol
- Tlaková zkouška (pouze u plynu)
Níže je sepsaný celý proces krok za krokem.
- Smlouva o připojení k distribuční společnosti – je potřeba připojit dané odběrné místo k distribuční soustavě. Tuto smlouvu pro vás zajistíme a předáme žádost provozovateli distribuční soustavy. Upozorňujeme, že zpracování této žádosti závisí na jednotlivých distributorech. Obvykle je žádost zpracována do 1 měsíce.
- Doložení dokladu o vztahu k nemovitosti (výpis z katastru nemovitostí/kupní smlouva/darovací smlouva/nájemní smlouva, popřípadě jiné doklady o vlastnictví nemovitosti).
- Doložení platné revizní zprávy / protokolu (stačí kopie), kterou vám vystaví revizní technik nebo elektroinstalační firma.
- Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny / plynu
(a) Sepsat on-line smlouvu, kdy v kroku 4 Volba procesu prosím vyberete možnost > Ne, odběrné místo není dnes připojeno, ale EAN/EIC mám.
(b) Nemáte-li přiřazen EAN/EIC, prosím kontaktujte nás na info@elimon.cz.
- Podepsání a odeslání všech požadovaných dokumentů na e-mailovou adresu info@elimon.cz.
- O montáži elektroměru/plynoměru vás budeme včas informovat. Při montáži plynoměru je nutné na místě předložit buď platnou revizní zprávu nebo zápis o ověření technického stavu podle bodu 5.8 TPG 800 03 (tlaková zkouška).
- Jakmile se uskutečnění připojení odběrného místa (proběhne osazení elektroměru/plynoměru), obdržíte od nás uvítací dopis s platebním kalendářem záloh.