Spokojenost zákazníka byla a vždy bude prioritou naší společnosti

8. 6. 2016

Společnost ELIMON a.s. si zakládá na dodržování Etického kodexu obchodníka v energetických odvětvích vydaným Energetickým regulačním úřadem. ELIMON a.s. byl vůbec prvním obchodníkem, který se k dodržování kodexu dobrovolně přihlásil.

Naše společnost má navíc své vlastní zásady, jež jsou přímou součástí pracovní smlouvy každého našeho zaměstnance:

  • Obchodník se vždy řídí zákony, nařízeními, vyhláškami a dalšími právními předpisy ČR a jedná dle stanovených pravidel.
  • Obchodník se řídí zájmy společnosti nikoliv zájmy soukromými.Nesmí požadovat finanční plnění či jiné druhy darů, které mohou ovlivnit jeho chování.
  • Vystupování obchodníka musí být profesionální, neovlivněné žádnou osobní motivací nebo potenciální výhodou či ziskem.
  • Obchodník jedná vždy čestně, poctivě a svědomitě, nepoužívá žádné praktiky, které by mohly poškodit dobré jméno společnosti.
  • Obchodník při komunikaci se zákazníkem vždy uvede své jméno a jméno společnosti, tak aby zákazník věděl, s kým hovoří.
  • Obchodník se chová ke všem zákazníkům stejně, bez jakékoliv známky diskriminace.
  • Veškeré informace, které obchodník poskytuje, jsou pravdivé, přesné a úplné, žádné informace netají či nezkresluje. Obchodník se musí vyhnout přehánění či dezinterpretaci informací.
  • Obchodník poskytuje všechny potřebné informace tak, aby se na základě dostatečných objektivních informací mohl zákazník svobodně rozhodnout. Všechny podklady, na základě nichž se zákazník rozhoduje, musí být aktuální a musí být zřejmá doba jejich platnosti.
  • Obchodník v žádném případě nesmí na zákazníka vyvíjet tlak ani jiné negativní praktiky a nesmí ani zneužít důvěřivosti a nezkušenosti zákazníka. Nepokouší se získat zákazníka žádnou neférovou výhodou.
  • Obchodník se vždy přesvědčí, zda zákazník dané informace správně pochopil, porozuměl a zná všechny podmínky, za kterých je služba nabízena a které vedou ke změně současného dodavatele.
  • Veškeré informace, které byly obchodníkovi poskytnuty v rámci průběhu komunikace se zákazníkem, považuje vždy za důvěrné a nesmí jich nijak zneužít.
  • Obchodník nikdy nepomlouvá, nekritizuje konkurenci a vyhýbá se nevyžádaným poznámkám o jiných společnostech.

Motto společnosti ELIMON a.s.:

„Spokojený, plně, správně a přesně informovaný zákazník, který se na základě dostatečných informací svobodně rozhodl ke změně dodavatele na společnost ELIMON a.s. Nic před zákazníky netajíme, neskrýváme.“

Kladné ohlasy našich spokojených zákazníků nás velmi těší a jsme vděční, že se nám daří portfolio těchto zákazníků rozšiřovat.

ELIMON a.s., Vaše Svěží energie

Přidejte se k nám a šetřete díky naší Svěží energii.

Je to snadné. Stačí se nám jen ozvat.

Nechte nám kontakt, zavoláme vám

Nemáte čas to teď řešit? Nevíte, co si připravit? Nic se neděje. Zavoláme vám a předáme si všechny potřebné informace.

Jste zákazníkem ELIMONU?

Děkujeme za odeslání formuláře.

Nezávazná cenová nabídka

Pošlete nám poslední vyúčtování a my vám zašleme nezávaznou nabídku na dodávky energií. Je to skutečně tak snadné.