Jsme tu pro vás, neváhejte nás kontaktovat. Případně níže najdete odpovědi na vaše nejčastější otázky.
Změnu dodavatele zařídíme za vás a stanete se tak naším dalším spokojeným zákazníkem.
Potřebujete změnu odběratele, ale stále chcete odebírat energie od naší společnosti.
Stavíte, koupili jste či se stěhujete do bytu/domu a na místě není osazen elektroměr/plynoměr.
Přehled distribučních sazeb pro vhodnou optimalizaci nákladů.
Přerušení dodávek nebo ukončení odběru elektřiny/plynu (např. z důvodu úmrtí). Odstoupení od smlouvy, nebo podání výpovědi.
Proběhla u vás změna v názvu, adrese, kontaktech, apod. Informujte nás.
Máte dotaz k vyúčtování? Chcete podat reklamaci?
Nevyhovuje vám výše záloh či způsob plateb? Kontaktujte nás.
Nahlaste nám odečtové stavy, budete mít svou spotřebu pod dohledem a můžete požádat o mimořádnou fakturaci. Mějte tak své výdaje pod kontrolou.
Jste naším zákazníkem a máte například fotovoltaiku? Vykoupíme od vás přebytky.
Formuláře společnosti, Žádosti o připojení k distribuční soustavě.
Máte nějaký dotaz? Podívejte se na nejčastější otázky a odpovědi.
Je to snadné. Stačí se nám jen ozvat.
Nemáte čas to teď řešit? Nevíte, co si připravit? Nic se neděje. Zavoláme vám a předáme si všechny potřebné informace.
Pošlete nám poslední vyúčtování a my vám zašleme nezávaznou nabídku na dodávky energií. Je to skutečně tak snadné.
Zákazníkem ELIMON se můžete stát jednoduše a za pár minut vyplněním smlouvy online odkudkoli.